28 iun. 2006

BUFF..."spaima" cateilor

De aceasta data am sa fac rabat de la caracterul blogului si am sa vorbesc despre proaspata mea cunostinta, pentru ca iubesc cateii de cand ma stiu, pentru ca ii desenez de mica, pentru ca am crescut unul 13 ani si pentru ca pur si simplu nu ma pot abtine sa nu vorbesc despre ce-mi place.
Desi aparent nu poti asocia un Terranova cu numele Buff, la cat de viguroasa este aceasta rasa, dar daca-l cunosti realizezi ca un alt nume nu i se potrivea atat de bine, un catel incredibil de simpatic si independent.




4 Comments:

Anonymous Anonim said...

Vreau si eu un caine ca Buff...
Desi pana acum imi placeau mai mult pisicile.

04.07.2006, 16:04  
Blogger laura bucur said...

eheee si eu as vrea crede-ma. e o superbitate de catel imens

04.07.2006, 16:08  
Anonymous Anonim said...

buff e al meeeeeu.......:o)

11.12.2006, 11:48  
Blogger laura bucur said...

jtiiiiiiiiuuuuuuuuu

11.12.2006, 11:54  

Trimiteți un comentariu

<< Home