24 iun. 2006

Impecabil Depeche Mode

Da, ieri a fost Depeche Mode, un vis din care n-as fi vrut sa ma trezesc. Desi am fost suparata ca am avut bilet in a doua jumatate de teren, desi m-am enervat ca nu mi-am luat aparatul foto la mine, desi la un moment dat simteam ca nu ma mai tin picioarele in tentativele disperate de a ma ridica pe varfuri sa prind un culoar vizual catre scena, vocile lui Dave si Martin, visuals, efecte, lumini, piesele lor si atmosfera incredibila din stadion m-au facut sa uit de toate. Un concert impecabil...see you next time...cum a zis in incheiere Dave.

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

lasa ca data viitoare luam bilete in A+
sper sa mai fie o data viitoare..daca nu, in Ungaria ca acolo se duc mai des

05.07.2006, 23:03  
Blogger laura bucur said...

lilosule a 2 a oara nu mai fac greseala asta, ca e Fatboy slim ca e Placebo...promit solemn

05.07.2006, 23:25  
Anonymous Anonim said...

ba, da parca erai rockeritza!

11.10.2006, 11:02  
Blogger laura bucur said...

hmmm...anonimule se pare ca ma cunosti destul de bine. inca mai sunt dar asta nu presupune exclusivism.

11.10.2006, 11:30  

Trimiteți un comentariu

<< Home