15 aug. 2006

Placebo passed the test

Parerile sunt impartite, ba a placut, ba a dezamagit. Mie? mmmi-a placut doar ca am plecat asa cu o senzatie stranie, ca placerea n-a fost deplina. Am dansat, am fredonat, am savurat vocea lui Molko, m-au distrat miscarea scenica si atitudinea efeminata a "doamnelor" din trupa...doar ca lipsea acel ceva, poate au fost putin cam prea distanti. Cu toate astea cand am revazut filmuletele mi s-a zbarlit putin pielea. Deci e bine. Un Special K aici, un Black eyed tot aici ...iar imagini pe aici.

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Parca intr-adevar a lipsit ceva...
Dar cu toate astea mie mi-au placut "doamnele si domnii" de la Placebo...

15.08.2006, 16:11  
Blogger laura bucur said...

asa danelko, da pana la urma, daca stau io si ma gandesc bine, a fost chiar misto, baietii si-au facut bine treaba, sunetul era ok, vocea lu brian mmmm, uuu, aaaa...asa ca...sa mai vina

15.08.2006, 16:34  
Anonymous Anonim said...

au zis ca mai vin... acum ramane de vazut

15.08.2006, 16:37  

Trimiteți un comentariu

<< Home