10 oct. 2006

Wedding gift

Intr-un post recent, Silvia se intreba oarecum retoric daca va dispare din romania obiceiul plicului cu bani la nunti dand sanse minime vreunei schimbari in acest sens. Ei, eu o contrazic. Ce se vede mai jos este chiar un cadou ales de ochii si mainile mele pentru nunta cuiva drag mie. Da, 2 puffuri de inspiratie retro cu o lenjerie de pat foarte talentat facute de carecutare. Sunt foarte mandra de alegerea mea cu atat mai mult cu cat am putut rupe, oarecum, anostul obicei al plicului cu bani. Deci exista sanse...

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

si eu sper sa dispara obiceiul asta idiot, dar se pare ca in ultimul timp nunta e privita ca o afacere, nu ca un prilej de a sarbatori dragostea..hmmm..bad, bad! :D

11.10.2006, 12:32  
Blogger silvia g said...

si eu sunt mandra de tine, dar tot nu cred. stii tu... "cu o floare..."

11.10.2006, 15:31  
Blogger laura bucur said...

si asta e drept, dar macar e o cat de mica sansa...si leeloo, intrebarea post factum care ma dispera pe mine este: "si cat s-a strans la nunta?"...

11.10.2006, 17:01  
Anonymous Anonim said...

pai exact ce ziceam. afacere ..eeek

11.10.2006, 17:17  

Trimiteți un comentariu

<< Home