15 nov. 2006

AVmotional 03 superstar

Vai fata, am fost data la teveu, pardon am aparut pe internet, pe saitu celor de la THIS.RO, ma rog tot cam p-acolo, e doar un mic pas ce mai conteaza, ma vede lumea iti dai seamaaa?? Dincolo de gluma, regret ca nu se citeste pe chipul meu supliciul pe care l-am indurat timp de vreo 2 ore in era glaciatiunii (precum bine zice this), dupa ce fusesem luata in primire de sunete metalice suprapuse peste imagini cu animale eviscerate. Aproape covarsitor. Am plecat dupa Makunouchi Bento.

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

ce citesc aici e adevarat? stai sa imi revin..pfieww! nu-mi vine sa cred. da' auzi fata? acum daca esti vedeta, mai ai timp si de altceva? sau stai sa dai interviuri toata ziua? si cu paparzzi cum te descurci? cred ca te urmaresc tot timpul :o
pup

15.11.2006, 22:54  
Blogger laura bucur said...

hehei fata, pai stai sa vezi ca asta nu-i nimic, mi-e groaza la ce ma asteapta dar promit sa fiu pe 9 decembrie la expo de foto sa vad cu ce te prezinti :P

15.11.2006, 23:10  
Anonymous Anonim said...

pana atunci trebuie sa imi revin din shoc! btw, stiai ca ai em dă most păurfăl sorseres in dă uorld?

15.11.2006, 23:17  

Trimiteți un comentariu

<< Home