20 feb. 2008

Avanpremiere 2008

Avanpremiere este unul dintre cele mai importante evenimente de fashion din tara. Luni am fost si eu acolo. Acum toata presa urla despre prezenta vip-urilor la show in loc sa vorbeasca despre colectii in sine. Dar poate ca tocmai densitatea de vedete pe m2 determina importanta unui show. Habar n-am. Mie mi-au placut Zasha, Carmen Secareanu si Anca Ciataras. Dar fiecare designer a avut un stil aparte, la fel si maniera in care au fost prezentarile.


Zasha

Zasha

Carmen Secareanu


Eniko Szanto

Etichete:

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

Salut!
Pot sa iti preiau articolele de pe blog pe site-ul meu www.4fashion.ro? o sa pun link catre stire si desigur mentionez sursa, exact cum am facut si pt Ovidiu Coifan.Ce zici? adresa pe care astept raspuns o gasesti la contact pe site.Numai bine si spor la scris!
Cristina

22.02.2008, 13:09  
Blogger Andreea said...

hey :) am fost si eu la avanpremiere, vazusem o tipa imbracata colorat... ma gandeam daca nu cumva esti tu :P sincera sa fiu din 6 colectii mi-au placut putine piese de pe la fiecare designer. ciudat insa amalgamul de pre-fall, primavara-vara si toamna iarna intr-un singur eveniment de moda.

28.02.2008, 14:37  
Blogger laura bucur said...

heeei deea, daca abia ma tineam pe picioare de rau atunci eu eram :)...n-am inteles nici eu faza cu combinatiile de sezoane dar m-am gandit ca poate se practica prin show-uri. Cat priveste piesele intr-adevar cateva mi-au sarit in ochi in mod special.

28.02.2008, 14:49  
Anonymous Anonim said...

Daca Avanpremiere este cel mai important evenemiment din tara atunci Romanian Fashion Week ce ar fi?

28.02.2008, 19:11  
Blogger laura bucur said...

asa zice unii... sincer, nu ma intereseaza, nu dau 2 bani pe cine si cum se stabileste "importanta" unei actiuni, mai ales la noi in tara. mie daca-mi plac o muzica, o pictura, o fusta sau un fotoliu se intampla pentru ca trec prin filtrul personal nu pentru ca au spus altii.

28.02.2008, 22:03  

Trimiteți un comentariu

<< Home