8 mar. 2008

The Coat the Thief His Wish & BSB

Trec printr-o situatie pe cat de ciudata pe atat de revoltatoare. Sunt furioasa si ajung sa spun ca noi, romanii, meritam stigmatul de hoti. Nu stiu cati au auzit de magazinul BSB, nici nu conteaza foarte tare, insa e un brand grecesc cu toale de unde mai iau eu din cand in cand hainute necesare indeplinirii micii mele misiuni saptamanale pentru ziar. Cei care practica meseria asta stiu despre ce vorbesc, despre cum se procedeaza - procese-verbale, semnaturi, respectarea termenelor de predare a hainelor etc - intr-un cuvant responsabilitate. Niciodata nu mi-ar fi trecut prin cap ce mi s-a intamplat zilele trecute. Probam vesela ceva la BSB-ul din mall Vitan cu intentia de a cumpara cand, brusc, una din fetele de acolo ma instiinteaza ca eu nu am adus ultimele haine luate de la ei. In prima faza am fost suprinsa pentru ca nu mai luasem demult de la ei. Am cercetat hartia si am fost socata sa vad ca erau numele si datele mele, dar erau 3 produse de care nu aveam habar. Se implinea 1 luna de la DL, iar eu fac rubrica saptamanal. E frustrant pentru ca singura mea dovada este semnatura, care nu era a mea. Nu stiu cum voi iesi din treaba asta insa e clar ca cineva, mai mult ca sigur din interior (pentru ca doar ei au acces la date), s-a folosit de datele mele pentru a intra in cel mai usor mod posibil in posesia unor haine. Sunt foarte curioasa sa aflu daca cineva care se ocupa cu asa ceva a trecut printr-o situatie similara. Mie mi-e greata si raman la parerea ca romanu nu se dezice!
LATER EDIT: Problema s-a solutionat. A fost la mijloc o confuzie, dar asta dupa o perioada de stres si neliniste, dupa discutie penibila cu un manager lipsit de orice aptitudini de conducere si de gestionare a personalului si a unei situatii neprevazute...asta ca sa ma exprim finut la adresa 'mneaei.


Etichete:

3 Comments:

Blogger Delice said...

Incepe sa-ti faci copii dupa buletin/carte identitate si cand lasi procesul verbal semnat, lasa si copie dupa buletin sau id de presa. Lasa o copie dupa ID si vorbeste cu fetele daca mai vine cineva, sa se legitimeze. E singura cale sa eviti asa ceva. Sau fa-ti niste template-uri de procese verbale cu logo-ul publicatiei pe care sa le porti la tine si pe care sa le lasi cu copie dupa vreun ID de-al tau cu poza la magazine. E mare bataie de cap dar asa te asiguri ca nu patesti faze aiurea.

10.03.2008, 11:19  
Blogger laura bucur said...

Ideea e asa: de la bun inceput am lasat si copie dupa buletin si copie dupa imputernicire cu tot cu template RL, am crezut ca e o asigurare suficienta. Problema ramane la ei. Din fericire pt mine semnatura nu este a mea si e o dovada mai mult decat suficienta. Sa vedem ce se intampla in continuare...

10.03.2008, 11:31  
Anonymous Anonim said...

daca numele managerei este Cornelia, subscriu ca e cam idioata ...

19.03.2008, 21:25  

Trimiteți un comentariu

<< Home