11 mai 2008

Bucurestiul duce lipsa de accesorii pentru ploaie

Ma uitam, intr-una din ultimele dimineti, la vremea mohorata si priveam, in acelasi timp, cele 3-4 umbrele din cuier, la fel de triste, fiind in impas pe care s-o aleg. Tare mi-as fi dorit in acel moment sa existe macar una mai vesela, fiind suficienta indispozitia creata de vremea de afara. Mi-am amintit de imprimeurile inconfundabile ale lui Emilio Pucci, ce se regasesc aproape peste tot: in genti, pantofi, esarfe, curele, care sunt foarte frumoase, foarte sixties.
Continuarea in Romania Libera...

Umbrela Agatha Ruiz de la Prada - magazin Colour - 90 lei

Cizme cauciuc - magazin Laura - 95 lei

Umbrela Agatha Ruiz de la Prada - magazin Colour - 90 lei

Etichete:

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

hmm, faci parte din tagma oamenilor carora le citesc blogul cu foarte mult interes desi nu-i cunosc.. anyway, unde pot gasi cizme de cauciuc colorate?caut de mult timp :)... PS:unde e magazinul Laura?

12.05.2008, 14:51  
Blogger laura bucur said...

hmm, eu care credeam ca am foarte putini cititori si aceia fiind cunoscutii :) magazinul Laura e pe kogalniceanu, dupa kfc (parca), e genul de magazinas obscur pe care-l ignori cand treci pe langa vitrina lui.

12.05.2008, 14:56  
Anonymous Anonim said...

Foarte dragite alegerile tale :)
Aceleasi cizme, insa, se gasesc si in piata Obor la 25 de lei. Succes!

15.05.2008, 02:25  

Trimiteți un comentariu

<< Home