7 iun. 2008

Deep Jeans in stil gotic

Joi s-a lansat colectia de jeans “Deep Jeans”, semnata de designerul Jean Sandulescu. Piesele din denim, in toate formele posibile, erau invaluite intr-o aura misterioasa inspirata din stilul gotic. Tinutele au fost puternic sustinute de machiajul si coafura modelelor, care sugerau o imagine romantica dar morbida totodata: par negru, ochii bine conturati cu aceeasi nuanta, ten alb ca laptele si buze rosii. O parere personala: nu m-a impresionat sub nici o forma.


Etichete:

6 Comments:

Blogger Andreea said...

mie-mi arata cam a kitsch si a un stil balcanico-manelaro-opulent. maybe i'm wrong :P

09.06.2008, 04:14  
Anonymous Anonim said...

Zici ca nu te-a impresionat....inseamna ca nu-ti place nonconformismul si nu esti adepta acestor vestimentatii. Colectia a fost chiar originala, si prezentarea ei foarte inspirata.A existat un tot unitar intre vestimentatii, machiaj, hair si muzica.Au reusit sa creeze un spectacol fashion si nu o prezentare oarecare.Felicitari!

09.06.2008, 11:35  
Anonymous Anonim said...

extrem extrem de kitsch - please dont try this at home!

13.06.2008, 17:49  
Anonymous Anonim said...

ahh Doamne, colectia asta am vazut-o si eu in emisiunea Mihaelei Radulescu. Nu stiu, zau, ce cauta acolo...

mi s-a parut groaznica, lipsita de profesionalism. Sincer, cum sa te prezinti in fata unui public cu un denim si cu un styling atat de ieftin (estetic vorbind, nu neaparat financiar)?

Nu e una din placerile mele sa fiu rautacioasa, dar respectivul ... care a facut colectia ar trebui sa se reprofileze. He should stick to his goth music. end of story :)

01.07.2008, 14:51  
Anonymous Anonim said...

fetelor sunteti de toata mila,habar nu aveti ce inseamna o creatie vestimentara.daca aceasta colectie o vedeati la botezatu ar fi fost altceva, colectia si conceptul au fost super tari, mai bine uitativa la alti designeri autohtoni ce ce tampenii fac si apreciati o valoare si nu comentati ironic doar de fita....

19.08.2008, 12:23  
Anonymous denissa said...

am vazut poze cu blugii din colectie,imi pare rau fetelor dar au o croiala bine facuta si sincer este altceva decat ce vezi pe piata, pacat ca nu produce in serie modelele cred ca ar avea succes. apropo,pana la urma am cumparat o pereche de la ei si sunt facuti pe comanda.

15.12.2009, 10:27  

Trimiteți un comentariu

<< Home