12 sept. 2008

Paris and my favorites artists

Reiau acest post. M-am lenevit teribil. Nu vreau sa-l neglijez...pe blog, insa incerc o stranie senzatie ca mi-a devenit inutil. Poate e doar o perioada in care nimic nu mi-e pe plac.
Revenind la Franta si la imaginile de mai jos, in aceasta vara ne-am cunoscut, eu si Paris, dar din pacate nu am rezonat asa cum mi-as fi dorit, poate pentru ca totul a fost pe turbo. Cel mai mult mi-au placut Montmartre si Centrul Pompidou, centrul national de arta si cultura, una din cele mai ingenioase constructii. Am incercat sentimente asa frumoase cand m-am intalnit cu artistii mei favoriti, pe care i-am cunoscut la scoala si de care am fost impresionata. Am omis-o pe Venus, din Luvru, care este...absolut fascinanta. Cam atat, abia asteptam sa vin acasa.


Centrul Pompidou



Georges Mathieu


Marchel Duchamp

Yves Klein

Jean Michel Basquiat

Phillippe Stark
Jackson Pollock

Etichete: