14 nov. 2008

Ladypink Radio Star

Acesta este primul post neinsotit de imagine pentru ca...vreau doar sa spun ca ieri, am avut deosebita placere de a sta de vorba, in direct, la radio romania cultural, cu Ioana Baldea in cadrul emisiunii "5th avenue", pe tema shoppingului. Emotiile au fost imense, premiera pentru mine, vocea cica ar fi dat bine desi nu mi-o recunosc (am inregistrarea), am stalcit si un cuvant ceea ce cred ca e absolut pardonabil. Am vorbit despre dependenta de shopping, despre evadarea din shoppingul de masa, despre uniformizare...cate putin din fiecare. A trecut foarte repede acea jumatate de ora, timp in care abia am putut sa ma acomodez. Aaa si inca ceva, am constatat ca m-am depresurizat in momentul in care mi-am pus castile pe urechi, mi-am auzit vocea, puteam sa-i controlez inflexiunile, auzeam fundalul sonor. Una peste alta a fost o experienta interesanta.

Etichete: