7 dec. 2008

My new strange haircut

Poate vi s-ar parea putin ciudat sa postez aici poze cu moaca mea. Insa am vrut sa fac asta exclusiv pentru noua mea tunsoare (inclusiv nuantele cromatice) care mi-a dat multe trairi contradictorii. In timp ce stilistul isi vedea serios de treaba cu parul meu, lacrimile imi curgeau siroaie pentru ca nu voiam sa fie atat de scurt, atat de asimetric, atat de ciudat, probabil ca varsta isi spune cuvantul. Si mai ciudat este ca doar la o zi de la noua infatisare parerea mi s-a schimbat as spune radical, incepe sa-mi placa foarte mult. Acum regret reactia mea, regret ca poate l-am pus pe ganduri pe tipul care a muncit la parul meu, regret ca nu mi-a placut din prima clipa.

Etichete:

3 Comments:

Blogger M-irela said...

Mda, asa e cu toate schimbarile radicale, si eu am ramas socata prima data cand mi-a taiat o doamna parul vesnic lung pana la nivelul umerilor...dar nu am regretat apoi:)
Conteaza starea de spirit!

07.12.2008, 22:57  
Blogger laura bucur said...

da, acum sunt convinsa ca de vina este socul schimbarii :)

08.12.2008, 10:30  
Anonymous Ralu said...

cool freza! unde e facuta?

17.10.2009, 22:38  

Trimiteți un comentariu

<< Home